Create your own banner at mybannermaker.com!

Wednesday, May 4, 2011

catatan kehidupan

Salam semua....huh lama dah x bukak blog ni sebab sibuk bercuti kat Pulau Pangkor dengan family..best lah gak kalo jalan2 suke ni....huhuhu penat pun ada tpi luangkan masa dengan keluarga lagi best kerana kita x taw bila lagi kita akan ada masa untuk semua nie.....selama aku kat pangkor x banyak pun gambar aku amik sebab aku jenis yang x suke berphoto huhuh tpi aku jenis yang suka rakamkan detik indah dalam hati dan kotak pemikiran aku...sebab ianya akan terus kekal sampai bila2 pun dan akhirnya sampai aku mati.....sekarang ni pun aku dah tamat praktikal kt majlis daerah jadi masa aku banyak lah lapang hehehhe..x de mkne nye lapang busy gak lah sebab kena habis kan report ni ha...yg aku ske tngguhkan hehehhe pape pun lpas ni korg akan menengok aku mgupdate nota2 kecil yg indah lagi halus yg aku "copy" and "paste" dari semua golongan dia dunia yg fana ini hahahhahhah ewah puitis gitu hehhe salam sayang dari aku Nia Antasya...

0 comments:

Post a Comment