Create your own banner at mybannermaker.com!

Thursday, May 5, 2011

Dari mata seorang pena.......coretan buat ku....

imaginasi dan khayalanku
Mukadimah...sebagai seorang manusia kita tidak lari dari kehidupan masa lampau...kadang-kadang ada diantara kita yang trauma dengan kenangan dan ada juga yang mahu masa itu diputarkan semula...Tapi bagi aku apa yang lepas aku biarkan kerana bagi aku masa tidak menunggu kita sebaliknya kitalah yang kena mengejar masa dan ingat janganlah sesekali kita menyalahkan diri dengan setiap pilihan kita sebaliknya jadikan kesilapan kita sebagai  satu pengalaman dan  pengajaran dalam hidup kita untuk terus lebih maju dalam hidup....Kawanku ingat lah bahawa kita semua adalah hamba allah yang hanya menumpang di bumi bertuah ini...amiklah kesempatan ini untuk kita sama2 memperbaiki kesilapan kita sementara hayat kita masih ada....Kawanku jadilah seorang hamba yang soleh, umat yang taat, anak yang baik, murid yang tabah, keluarga yang bahagia dan semestinya kawan yang sejati dalam mengorak langkah kearah dimensi kehidupan nyata ini...... Ingat lah bahawa setiap ape yang aku coret ini bukanlah hanya untuk ditatap saja sebaliknya sematkanlah dalam hati....setiap coretan aku ini bukanlah untuk nasihat buat semua sahaja sebaliknya juga untuk diriku sendiri yang tidak lari dari melakukan kesilapan....Jazakallah wa khairati.......

0 comments:

Post a Comment