Create your own banner at mybannermaker.com!

Sunday, May 22, 2011

hari-hari seorang saja hahahh

bajet comey
Salam...huh hari ni bosan je dalam hidup x de keje mak ngan abah dah kuar  pepagi lagi hrmmm pegi melsaka jalan kot hisyk x kn pagi bebuta nk g mgkin pg tlog kenduri agaknya lah pasal tu x ajak aku pasal hj mahat dan hajah hasnah ni taw yang anak dia yang satu ni memang rajin teraamat kalo dengar kenduri hahahha konon nya (dalam erti kata lain malas)huhuhu bukan malas sebenarnya urat aku ni lenguh dok tengok org wat keje hahahah yela kn aku bukan nye reti nk tolong isykkk rumah orang ni serba x kena aku rasa....ermmm ape pun dikira mlas lah tu adoi kenapa lah aku ni dilabel pemlas tapi memang malas sabar jr lah..... so disebabkan nk hilangkn kebosanan ni aku pun telah mengambil kata putus dan sepakat nk pi melepak dengan anak buah (bukan anakku) hrmm dpat jugk meluankn masa.... jadi hari ni just dok main jelah dngan anak buah aku ye lah lama x jumpa(setiap hari diorang datang smpi naik pusing aku) aku pun pi lah jemput ank buah aku si MYA (te teh) dia memang suka kalo naik motor dengan aku (x de lesen) huhuhu pas tu aku pun singgah rumah kakak ku (mak ngah) memang nk singgah pun dapat makan free jdi kat situ 2 lagi anak buah ku ada yang memang muak aku jumpa dari kecik smpi besar sebab dia hari2 duk rumah wan (mak aku) amil dan anit huh tu lagi pening mcm roller coaster huhu makan pun sodap hahah......aku pun duk lepak smpi petang pas tu balik ngn mya dan belanja mya aiskrim dan keropok satu.... mya bru umur 3 tahun taw....tpi nk wt cm ne bleh lah kawan pasal mulut dia bising mak aiiiiiii kalah mulut murai..........dia ada adik bru umur 1 tahun perempuan gak diberi nama cha adik huhu mya lh panggil....ske ati je dia bg nma akhirnya semua dok pgil cha adik...ok lah cm tu je lah kebosanan aku hari ni......tapi hepi gak lepak ngan bebudak leh study mne taw sok kwin dh reti jge anak hhhuhh(berangan) ok lah ASAP........



PIC KENANGAN............




cha adik dengan senyuman puteri comel....
                                              anit dengan muka blur      


mya dan cha adik  




oit minah ni amik curi eak pic 


                                                                               
anit dan mya dating

satu family satu malaysia huhuhu


0 comments:

Post a Comment