Create your own banner at mybannermaker.com!

Friday, May 20, 2011

warna-warni realiti ku....

Salam...ermmm memang kurang btul aku nk bblog ni uhhuhu....tapi bla dah start bblog mulalah idea datang mencurah hehhehh....adoi  pening btul lah realiti ni dari satu ke satu masalah hidup yg ku tempuh sampai aku ni dah lali dah ermm maksud aku sabar heheh ceh sabar konon merungut tu byk lah....tpi setiap dugaan tu kan takdir dari allah kita sebagai hambanya.. harus sabar....jgn lemah dan tawakallah kepada allah.....hrmmm dah lah macm sedih pulak ni.....huhkuuuhhkkk...




JOM STORY MORY HEHEHHEH...

LOVE STORY COLOUR LOVE..........
CERITA PERTAMA....






  • aku ni nk kongsi kan kegembiraan sorang kakak angkat aku nil,,,...huhuh bahagia aku tengok dia....skrg berseri je wajah hehheh al maklumlah hati tengah berbunga-bunga....bleh lah bukak lovely lace sekejap lg hehehhe.... Nk distorykn kakaku ni baru je telfon aku tadi...isykkkk bukn aku ke yg telefon dia...hehhe berejam jgk la ckp...biasa lah woman matter....small matter lah huhuhu....akak aku sorg ni nk ajak g ganu sma kelntan tpi awal lg aku reject sbb "mummy" x bg pergi.....eiiiii geram je....baru nk ikut...sambil kteorg bcerita td smpat lah aku mengusik dia hehheh ye lah dia sorg je yg aku ske usik sbb jenis x melawan balik merah je muka dia huhuhuh  ske lah aku bab usik-usik ni terutama tentang wildan hati si dia huhu sape lagi en J;;;; tu lah dia sorg jelah pengarang jantung kakak aku ni nasib baik x pisang jantung kalo x aku dah gulai.....huhu sodap.... nk dikatakakn akak aku ni di invite oleh si dia utk jdi partner ke majlis...ewah... sudah terang lagi bersuluh huhu ape tunggu lagi jom lah hahahh....kakak aku ni tersipu lah x kan lah nk setuju cepat...eisykkk malulah.....kn....(aku x de kat tempat kejadian)...si jejaka pun bersungguh lah mengajak (nk sedapkan cerita) adik si jejaka pun ikut sekali(perempuan adiknya OK) kakak ku ini pun bersetujulah x kn nk kecik kan hati org tersayang..... hahhahah yang x tahan si dia siap bg taw kat my sis pakai baju yang sama warna...(pink -kelabu) wah mksudnye hehhe korang faham lah sendiri.....aku mne taw hahhha tak taw...x sabar plak aku cm aku je yg pergi huhuhu pape pun my sis jgn gabra ok jge diri hati-hati di jalan sana....hahahh kegembiraan adalah perkongsian kami semua..huhuhu kakak tersayang semoga allah melimpah kegembiraan berlipat kali ganda kepadamu sehingga ke akhir hayat mu...amin adik mu ct..... kak jgn marah ye ct kongsi kn coz i love u so much my sis...........

CERITA KEDUA.......

  • Cerita ni pasal kawan aku sape lagi AIFA lah huhu ... .huhu geram aku dengan dia isykkk dh pandai berahsia  skunk ni (nada geram) hahha dia biasalah nk rahsia konon kan dah terbongkar hahha tu lah ct kn memang pandai korek huhuhu pape pun rahsia dia (konon x taw) aku harap dia akan bahagia biarlah kali ni dia dapat temui wildan hati dia jugak....amin.....nasihat aku kepada fatin jangan nakal-nakal taw... hahhaha x de lah mksud aku buka hati buka minda....isktikharah dalam jiwa....situ lah jwapan kepada hati kita...insyallah sudah tertulis dalam takdir illahi....kita ni redha je.....sob sob hu huhui isykkk leleh lah air mata baca ni......ape ingat aku ni x pandai bermadah ke eleh sekali sekala aku ni puitis gak taw wawaahhahah...


CERITA KETIGA.....


Cerita ni  tentang aku  iye lah asyik orang je aku story aku ble lg kn....sbenarnya...2 cerita tadi lah cerita aku....itulah warna-warni realiti aku ye lah tanpa diorang x de lah cerita kan aku ni cuma panglipurlara je sekadar perkongsian utk kehidupan di masa tua nanti hahahhah.....
CINTA???? ermmm aku x de cinta dan aku x kenal dan x rasa cinta dan setakat ni aku belum lagi dapat merasakan cinta yang sejati (dalam hati hampa) huhuu x baik cinta kn orang lebih dari allah taw...huukkkhuhukk pape pun aku yakin satu hari nnti panglipurlara ni pasti akan BERCINTA so masa tu lah korg dengar lak kisah aku yek yek huhuhu(dengan muka penuh pengharapan) ok lah ASAP....bye huhuhu
salam sayang nia antasya.....


KATA HATI CINTA KU SAAT INI............

cinta adalah warna dalam kehidupan
cinta juga tanda sayang kepada insan
namun cinta sejati bukan hiasan
tapi tanda warisan hayat.....
(makna nya....sejak turun temurun dari zaman dulu kala cinta menjadi pentas kehidupan itulah tinggalan nenek moyang kita...ye la kan sebab tu lah wujud nya laila majnun, romeo and juliet adam dan hawa  semua nya cinta dan sayang...cuma kita sebagai pencinta harus pandai mencorak nya barulah adanya cinta sejati bukan cinta mati...hahhahh sebab kalo mati bukan cinta kerana cinta x kn mati dia akan terus subur dan bersemi faham semua.....aku chow dlu,.....

0 comments:

Post a Comment